• iOS 8.1 همراه با سرویس Apple Pay در تاریخ ۱۷ مهرماه عرضه خواهد شد .

    Android Kade - iOS 8.1

    چندی پیش ، iOS 8.1 برای توسعه دهندگان عرضه شد . اما حالا اطلاعاتی در دست داریم مبنی بر اینکه کاربران عادی چه زمان می توانند این نسخه را دریافت کنند . این نسخه از سیستم عامل iOS همراه با سرویس پرداخت Apple Pay عرضه خواهد شد و طبق گزارشات در تاریخ ۲۰ اکتبر یعنی ۱۷ مهرماه در دسترس خواهد بود .

    علاوه بر Apple Pay ویژگی های جدیدی نیز در راه خواهند بود . اگر کاربر اپلی باشید می دانید که در مورد حذف Camera Roll از برنامه Photos بحث هایی پیش آمده بود . حالا اپل به حرف کاربرانش گوش داده است و این بخش را دوباره باز خواهد گرداند . با بخش اضافه شده ی اخیر شما می توانید تنها یک تاریخچه ی ۳۰ روزه از تصاویر خود داشته باشید ، اما با بازگشت Camera Roll تاریخچه ای کامل خواهید داشت .

    همچنین در این نسخه ی جدید قادر خواهید بود دسترسی هایی را که برنامه ها به آن نیاز دارند ، چک کنید . در یک صفحه ی جدا در بخش تنظیمات ، می توانید ببینید که چه برنامه ای به چه بخشی از دستگاه شما دسترسی دارد . همچنین می توانید آن دسترسی را فعال و یا غیر فعال کنید .

    علاوه بر این می توانید در منوی تنظیمات املا را در کیبورد غیر فعال کنید . از نظر بصری ، تغییر بسیار کوچکی در بخش لیست ویجت ها رخ داده است . آیکون های ویجت ها حالا بزرگتر از قبل خواهند بود . در آخر هم باید اشاره کنیم که iBook آیکون جدیدی به خود خواهد گرفت .

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.