• Sony Xperia Z3X : تلفن هوشمند با دوربینی قدرتمند

    Sony-xperia-Z32

    چند روزی از معرفی پرچمدار جدید سونی نگذشته که تصویر و مشخصات از فبلت سونی به بیرون درز کرد ! نام دستگاه Xperia Z3X قدرمند ترین فبلت با توجه به مشخصات خواهد بود.در ادامه با ما همراه شوید …

    پیش از این جریان سونی لنز منحنی خود جهت تطالبق با انحنای چشم را خبر داده بود.این خبر نشان دهنده ی این است که سونی دوربین این دستگاه را کاملا متفاوت تر از آن چیزهایی که کاربران در اسمارت فون های دیگر شاهد بودند را طراحی خواهد کرد.
    آخرین تصویر درزی از این فبلت برای کاربرانی که به دنبال یک دوربین قدرتمند هستند بسیار پراربرد خواهد بود.در ادامه به مشخصات AnTuTu بنچمارک دستگاه دقت کنید.کاملا مشخص است که سخت افزار به زیبایی در قدرت در کنار یکدیگر بکار گرفته شده اند.از چیپ قدرتمند ۶۴ بیتی این دستگاه یعنی Qualcomm Snapdragon 810 شروع میکنیم.این چیپ اولین چیپ پردازشتی ۶۴ بیتی شرکت است.۴ گیگابایت رم درنظر و اندازه ی صفحه ۶٫۲ اینچ گرفته شده !همچنین پردازنده ی گرافیکی ادرنو ۴۳۰ . به تصاویر زیر توجه کنید !
    به نظر شما آیا جانشین Xperia Z ultra است ؟ یا همان Xperia Z4 در ۶ ماه آینده است ؟

    XPERIA Z3X

    XPERIA Z3X

    (۸)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.