• خرابی در Galaxy Note 4 های عرضه شده – احتمال عرضه ی جهانی گوشی با تاخیر

    Android Kade - Defective Galaxy Note 4

    پرچمدار بزرگ سامسونگ یعنی Galaxy Note 4 پیش تر ، قبل از برنامه ریزی برای عرضه ی رسمی ، به حراج رفته بود و این کار هم به خاطر رقابت با iPhone 6 Plus بود . طبق یک گزارش از کره ی جنوبی به نظر می رسد که سامسونگ با عجله کردنش در این موضوع ، مشکلاتی را برای خود ایجاد کرده است و باعث تولید چندین واحد Galaxy Note 4 خراب شده است .

    همان طور که در تصویر مشخص است ، فاصله ای بین صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Super AMOLED QHD و فلز در بر گیرنده ی آن ایجاد شده است که اندازه اش تقریبا برابر با ضخامت ۲ کاغذ A4 است . هنوز صحبت رسمی از این شرکت مبنی بر تعداد دستگاه های معیوب عرضه شده به مشتری ها وحود ندارد ، ولی اگر تعداد آن بالا باشد ، خیلی زود ، صحبت های رسمی از شرکت منتشر خواهد شد .

    در کره ی حنوبی یک Galaxy Note 4 بدون قرار داد حدودا ۹۲۰ دلار پای مشتری آب می خورد ، که تا الان می توان گفت ارزان ترین فبلت سری Note بوده است .

    در هر صورت سامسونگ باید پاسخگوی مشتریان خود باشد و گوشی های خراب را تعویض کند .

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.