• Google خواهان قرار گیری تعداد بیشتر از برنامه های خود بر روی دیوایس های اندرویدی است

    Android Kade Google Apps

    طبق گزارشی از The Information ، گوگل خواهان قرار گیری تعداد بیشتری از برنامه هایش به صورت از پیش نصب شده بر روی دستگاه های اندرویدی است . قرار داد محرمانه ای که توسط رسانه ها به دست آماده است ، نشان می دهد که دست خوش تغییرات جدی خواهد بود .

    گفته می شود که Google در این مورد می خواهد تعداد ۲۰ برنامه به صورت از پیش نصب شده بر روی دستگاه های اندرویدی قرار بگیرد . این عدد تا به امروز کمتر از ۱۰ می باشد .

    علاوه بر این ، این غول جست جو گر می خواهد که برنامه هایش در روی صفحه اصلی یا همان Home Screen به طور برجسته ای نمایش داده شود . لیست شرکت هایی که با گوگل قرار داد بسته اند شامل شرکت های مطرحی همچون HTC ، Samsung و Huawei می باشند .

    طبق گزارش ها ، تغییر در سیاسیت های گوگل نسبت به برنامه های خود مربوط به اهمیت روز افزون سیستم عامل این شرکت بزرگ در درآمد زایی سایر شرکت ها می شود . همان طور که می دانیم به جز دستگاه های Nexus برنامه ها و سرویس های گوگل به حاشیه رفته بود و حالا انتظار می رود که با تغییر در سیاست ها ، این برنامه ها بیش از پیش به چشم کاربران بیاید .

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.