• HTC M8 Eye با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Duo در راه است

    HTC-1-M8-back-logo

    طبق شایعات جدید ، به زودی شاهد عرضه ی دستگاهی جدید از طرف HTC در اوایل آبان ماه با نام M8 Eye خواهیم بود.

    گفته می شود که این دستگاه چیزی جز یک HTC One M8 با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Duo در عقب نخواهد بود . همان طور که می دانید M8 اصلی دارای یک دوربین ۴ مگاپیکسلی با پیکربندی Duo است که طبق این پیکربندی یک سنسور عمق در کنار لنز اصلی ، قرار گرفته است .

    Android Kade - HTC One M8 Eye

    به نظر نمی رسد که سنسور عمق در M8 Eye حذف شود ، اما چیزی که مشخص است این است که بالاخره HTC از Ultra Pixel های دوست داشتنی خود دست خواهد کشید . Ultra Pixel ها یکی از ویژگی های اصلی پرچمدار های اخیر HTC بود که طبق باور HTC پیکسل های بزرگتر مساوی با تصاویر بهتر است . اما حالا به نظر می رسد که HTC بر روی باور خود پا گذاشته است و تصمیم دارد تا پرچمدار های آینده اش را با دوربین های مگاپسکلی معمولی عرضه کند .

    انتظار داریم که این دستگاه جدید با اندروید ۴٫۴٫۴ و رابط کاربری Sense 6 عرضه شود . گفته می شود که تنها تفاوت آن با HTC One M8 اصلی در صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی آن است که ۰٫۲ اینچ بزرگ تر از مدل اصلی شده است .

    نظر شما چیست ؟ آیا Ultra Pixel ها سیاست شکست خورده ی HTC هستند ؟ آیا HTC برای همیشه از آن ها دست خواهد کشید ؟

    (۲)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.