• شیائومی و هدف فروش ۱۰۰ هزار تلفن در هر هفته در هند

    mi3

    شیائومی درحال آماده سازی خود برای جشنی به مناسبت افزایش موجودی و فروش این شرکت در کشور هند است. معاون مدیریت شیائومی، Hugo Barra (از مدیران سابق گوگل) اعلام کرده که این شرکت در حال فراهم کردن شرایط افزایش فروش محصولات این شرکت از ۶۰ هزار به ۱۰۰ هزار واحد در هفته است.
    شیائومی مدتیست که فروش اسمارتفون Mi 3 را بطور انحصاری از فروشگاه آنلاین Flipkart هند آغاز کرده که ظاهرا موفق به فروش خوبی نیز شده. چرا که هر بار که این دستگاه را برای فروش گذاشته موجودی در چند ثانیه به اتمام میرسید. حال شیائومی با افزایش موجودی ها قصد فروش بیشتر و عرضه تلفن های خود به افراد بیشتری را دارد.

    Mi 3 اسمارتفونی بسیار ارزان قیمت با توجه به مشخصات آن است. بدنه ای فلزی و با کیفیت، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰، ۲ گیگابایت حافظه RAM، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، و صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p برای دستگاهی با قیمت زیر ۳۰۰ دلار فوق العاده است.

    (۱)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.