• تصویری از نکسوس ۶ در کنار جی ۳ لو رفت

    shamu-possible-710x463

    در خبرهای قبلی درباره زمان احتمالی معرفی نکسوس ۶/X، ظاهر، و مشخصات آن به شما گفته بودیم. گفته شده بود که Nexus X بسیار مشابه Moto X خواهد بود اما با ابعادی بزرگتر. امروز تصویری از این دستگاه در کنار پرچمدار الجی لو رفت که تاییدی بر ادعاهای قبل است.
    طبق شایعات قبلی نکسوس X نمایشگری ۵٫۹۵ اینچی با رزولوشن Quad HD خواهد داشت و همانطور که میبینید این دستگاه در کنار G3 بسیار بزرگ است و احتمالا همان نمایشگر ۵٫۹۵ اینچی را خواهد داشت. در پشت این دستگاه نشان M موتورولا قرار دارد و احتمالا نام نکسوس بر روی بدنه آن وجود نخواهد داشت. اما پایینتر از آن بر روی تکه کاغذی کلمه Shamu که قبلا نکسوس X را با آن میشناختیم به چشم میخورد.

    در چند روز گذشته منابع سایت ۹to5Google گفته بودند که این دستگاه به احتمال بسیار زیاد یک نکسوس خواهد بود. اما با نشان “M” موتورولا که [بجای “X” نکسوس] در پشت آن قرار گرفته کمی به شک افتاده ایم. البته در نظر داشته باشید که احتمال تقلبی بودن این تصویر وجود دارد. چرا که یکی از کاربران وبسایت AndroidPolice در نظرات خبرها این تصویر را گذاشته بود و چندان منبع موثقی نیست.

    به هرحال امیدواریم این تصویر ساختگی باشد و نکسوس بعدی با نمایشگر ۶ اینچی عرضه نشود. نظر شما چیست؟

    (۳)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. به نظر منم ۶ اینچ خیلی بزرگه بهترین سایز واسه یه اسمارتفون اندرویدی۴٫۷تا۵ اینچه و۶ اینچ مورد پسند همگان نیست
    من فکر نمیکنم این نکسوس اصلی باشه

    (۱)(۱)