• Galaxy S3 LTE به اندروید ۴٫۴ کیت کت آپدیت شد

    KitKat

    همانطور که اطلاع دارید سامسونگ با وجود بهینه شدن اندروید ۴٫۴ کیت کت برای دستگاه های ضعیفتر و حتی با ۵۱۲ مگابایت RAM، از بروزرسانی پرچمدار دو سال پیش خود، گلکسی اس ۳ به این نسخه خودداری کرد. اما خبری خوش برای صاحبان نسخه LTE اس ۳ (I9305N) اینکه سامسونگ اندروید ۴٫۴ را برای این تلفن منتشر کرده.
    ورژن اندروید منتشر شده I9305NXXUFNI4 است و فعلا تنها در نودریک (شمال اروپا) در دسترس است. کاربران پس از بروزرسانی میتوانند انتظار افزایش سرعت عملکرد و کاهش مصرف باتری داشته باشند. همچنین چند بهبود در رابط کاربری مانند آیکون های سفید رنگ در نوار وضعیت، گالری و موزیک پلیر تمام صفحه، و برنامه های سامسونگ بروز شده وجود دارد.

    توجه داشته باشید که این آپدیت تنها برای نسخه LTE اس ۳ با مدل (I9305N) است و نه مدل (I9305). اگر نمیتوانید صبر کنید تا این آپدیت برای منطقه شما منتشر شود، میتوانید از لینک زیر رام را دانلود و بصورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

    لینک

    (۴)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.