• امنیت TouchID در iPhone 6 بسیار بالاتر از iPhone 5s است

    touch-id

    وبلاگ امنیت اطلاعاتی Lookout به مدیریت Marc Rogers با استفاده از اثر انگشت دزدیده شده ، چسب مخصوص برای این کار و نوار چسب اثر انگشت موفق شد تا سنسور اثر انگشت iPhone که با نام TouchID شناخته می شود را هک کند ، و البته این تمام داستان نیست ! او از این داستان ، نتیجه ی جالبی به دست آورده است .

    این شخص ، سال گذشته توانسته بود iPhone 5s را با همین روش ها هک کند . البته توجه داشته باشید که برای دستیابی به اثر انشگت جعلی و دور زدن TouchID راه سختی را در پیش دارید و به همین آسانی ها هم نیست و البته بدون مراجعه به شخص کار بلد در این زمینه شاد نتوانید کار خود را پیش ببرید .

    Android Kade - TouchID

    نتایج هک جدید نشان می هد که iPhone 6 از اسکنری با وضوح بالاتر استفاده می کند و بسیار حساس تر است و به نظر می رسد که ناحیه ی بیشتری را اسکن می کند . طبق نتایج ، برای دور زدن TouchID این گوشی ، نیاز به اثر انگشت دقیق تر دارید .

    اما مثل اینکه همه چیز در iPhone 6 تغییر کرده است و امنیت آن بالاتر رفته است و شاید به خاطر این باشد که اسکنر این گوشی ، نواحی بیشتری را اسکن می کند .

    طبق نوشته های این هکر ، او هنوز هم عاشق TouchID است . چون به خوبی می تواند از دستگاه شما در برابر افرادی که می خواهند قفل آن را باز کنند و قصد فضولی دارند ، به خوبی محافظت می کند .

    نظر شما چیست ؟ آیا بهترین روش رمز گذاری ، هنوز هم همان اعداد و ارقام خودمان است ؟ آیا به TouchID نمی توان اعتماد کرد ؟

    (۱)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.