• تصاویری جدید از قاب پشتی Droid Turbo منتشر شد

    540a8cf94ee6e

    شایعات زیادی در مورد اسمارتفون جدید شرکت موتورولا منتشر شده است دستگاهی که با همکاری فروشگاه Verzion در حال ساخت میباشد و به احتمال فراوان دارای سخت افزار قدرتمندی خواهد بود.

    شماره مدل گوشی فوق XT1254 میباشد هم چنین برخی از مشخصات DT با توجه به اخبار منتشر شده به شرح زیر میباشد:

    ۱: صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل

    ۲: استفاده از چیپ Snapdragon 805 که متشکل از یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۲٫۷ گیگاهرتز میباشد و پردازنده گرافیکی Adreno 420 این مجموعه را کامل خواهد کرد.

    ۳: حافظه ۳ گیگابایتی رم

    ۴: استفاده از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوریین جلو ۲ مگاپیکسلی

    انتظار میرود که اسمارتفون جدید موتورولا از بلندگو های جلو همانند Moto X 2014 استفاده کند زیرا در تصاویری منتشر شده از قاب پشتی DT این قاب بیشتر شبیه سری Moto میباشد و شباهتی چندانی با سری Droid برخلاف نام آن ندارد!

    برخی دیگر از اطلاعات منتشر شده در مورد فبلت جدید کمپانی فوق یعنی Moto S میباشد گزارشات منتشر شد از یک دستگاه ۵٫۹ اینچی با صفحه نمایش QHD خبر میدهند که همانند DT از چیپ Snapdragon 805 و پردازنده گرافیکی Adreno 420 استفاده میکند و دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۲٫۱ مگاپیکسلی میباشد.

    به نظر میرسد که کمپانی موتورولا در حال ساخت دو دستگاه قدرتمند میباشد تا بتواند اعتبار از دست رفته خود را باز پس گیرد حال باید دید که آیا در این راه موفق خواهد بود یا…

    تصاویر منتشر شده از Droid Turbo:

    قاب سمت چپ مربوط به DT میباشد:

    تصویری از قاب پشتی Moto S:

    (1)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.