• شایعه: نکسوس ۶، نکسوس ۹ و اندروید L همگی در یکی از این دو تاریخ رونمایی خواهند شد

    unnamed

    در خبرهای قبل درباره همکاری شرکت تایوانی HTC با گوگل برای تولید مدل جدید تبلت نکسوس خواندیم. Nexus 9 اولین تبلت اچ تی سی پس از تبلت Flyer این شرکت است و گفته شده به پردازنده Nvidia Tegra K1 مجهز خواهد بود. طبق گزارش منتشر شده، این تبلت در یکی از دو تاریخ ۲۲ یا ۲۳ مهر رونمایی خواهد شد.

    اما در کنار این تبلت، انتظار میرود که اسمارتفون نکسوس ۶ ساخت موتورولا نیز در این تاریخ معرفی شود. موتورولا یکی از سازندگان مطرح تلفن های اندرویدی است که تا بحال نام نکسوس را بر روی دستگاه هایش ندیده. تا کنون نکسوس ها را HTC, Samsung, و LG ساخته اند.

    یکی دیگر از مواردی که طرفداران اندروید منتظرش هستند انتشار نسخه جدید اندروید (L) است. طبق همین گزارش اندروید ال همراه با دو تبلت و اسمارتفون نکسوس به طور کامل معرفی خواهد شد. اما زمان انتشار آن ۱۰ آبان خواهد بود. در همین تاریخ دستگاه های نکسوس جدید با اندروید ال وارد بازار نیز خواهند شد.

    (۶)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.