• بازی Anomaly Defenders به زودی منتشر خواهد شد

    Anomaly-Defenders-android-game-preview

    سرانجام استودیو ۱۱-Bit اعلام کرد که نسخه آخر از سری بازی های Anomaly در چند روز آینده برای سیستم عامل اندروید منتشر خواهد شد نام این نسخه Anomaly Defenders میباشد که حدود ۴ ماه پیش برای پلتفرم Steam منتشر شده بود!

    کسانی که با سری Anomaly آشنا نیستند باید بدانند که دو عنوان قبلی این سری بهترین بازی استراتژی برای سیستم عامل اندروید بودند که توانستد به موفقیت های بسیاری دست پیدا کنند (به شخصه دو نسخه قبلی را تجربه کرده ام و بی صبرانه منتظر نسخه سوم آن هستم)

    در قسمت های پیشین شما در نقش ربات ها در بازی حضور داشتید ربات هایی که توسط انسان ها و برای دفع و از بین بردن نیروهای بیگانه ساخته شده بود ولی در عنوان جدید باید در نقش دشمنان به بازی بپردازید و از پایگاه ها و برج های خود در مقابل نیروهای انسانی محافظت کنید! گیم پلی جدید در نسخه سوم میتواند جذابیت های Anomaly را دوچندان کند

    در طول بازی شما دارای ۸ برج در اختیار دارید که باید توسط ربات های خود که هرکدام دارای حملات متفاوتی هستند از آنها دفاع کنید با پیشرفت نیر میتوانید سلاح های موجود را آپدیت کنید.

    Anomaly Defenders همانند برادران خود دارای داستانی پیچیده و زیبا ” گیم پلی بی نظیر ” و صد البته گرافیکی خیره کننده خواهد بود که لذت بازی را افزایش خواهد داد.

    لازم به ذکر است که موفقیت های سری Anomaly پای آن را به پلتفرم PC نیز باز کرده است و به زودی نسخه کامپیوتری آن نیز انتشار خواهد یافت.

    تصاویر منتشر شده از بازی:

    ویدئو منتشر شده از Anomaly Defenders:

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.