• مشاهده کنید: شلیک گلوله کالیبر ۵۰ به آیفون ۶ پلاس

    RatedRR

    شاید شما هم منتظرش بودید… چند سالیست که پس از معرفی پرچمداران مطرح، عده ای شروع به شکنجه این دستگاه های میکنند که البته آیفون ها بیشتر در این تست ها شرکت داده میشوند. یکی از متداول ترین ای شکنجه ها شلیک با اسلحه های مختلف به این پرچمداران است و گروه RatedRR از صاحب نامان این تست هاست. این گروه در جدیدترین ویدیوی خود به آیفون ۶ پلاس با گلوله کالیبر ۵۰ شلیک کرده اند.

    اسلحه بکار گرفته شده در این تست تک تیرانداز Barrett M82A1 است و این تست با دوربین های حرفه ای بصورت آهسته فیلمبرداری شده تا بتوانید جزئیات کار را ببینید. با وجود اینکه نتیحه آن مشخص است، پیشنهاد میکنم این ویدیو را از دست ندهید.

    (27)(2)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. خاک بر سرشون
    این همه تو دنیا ادم گرسنه هست ..اونوقت اینا دو سه ملیون پول ناقابل رو می فرستند هوا

    (۵)(۲)
    • آخه این آیفون تو آمریکا حدود ۱۵۰ دلار هستش . میتونید به سایت اپل مراجعه کنید و قیمت هارو ببینید.

      (۴)(۰)
  2. آیدین پیرس

    دوستان عزیز قیمت آیفون ۶ الان از ۳٫۴۷۰٫۰۰۰ شروع میشه تا ۵٫۵۰۰٫۰۰۰ این در حالی هستش که زمانی قیمت ها رو تو کشور آمریکا زدن و با توجه به قیمت دلار تو ایران بالاترین قیمت ۳٫۲۰۰٫۰۰۰ بود پس نتیجه میگیریم اشکال از شرکت اپل و قیمتاش نیست بلکه اشکال از نوع عرضه و عدم بازرسی فروش تو ایران هستش

    (۲)(۱)