• تبلت جدید ۹ اینچی گوگل Nexus ، این بار با همکاری HTC

    Android Kade - HTC Nexus 9

    همان طور که می دانید ، ماه های زیادی است که خبر هایی در مورد همکاری گوگل و HTC برای ساخت یک تبلت شنیده می شود . وبسایت WSJ تایید کرده است که با توجه به منبعش ، این دو شرکت سخت مشغول کار برای ساخت یک تبلت ۹ اینجی هستند .

    طبق منبع این وبسایت ، گوگل قصد دارد تا از کارخانه های متفاوتی برای ساخت دستگاه های Nexus خود استفاده کند تا از تک روی های برخی شرکت ها جلو گیری شود . توضیح این امر نیز این گونه است که HTC در زمینه ساخت تبلت ، سابقه ی چندان خوبی نداشته است و هیچ وقت به طور جدی وارد این صنعت نشده است .

    Google رسما اعلام کرده است که : ” اندروید یک اکوسیستم بسیار پر جنب و جوش می باشد و بسیاری از بازیکنان این صنعت ، بسیار عالی عمل می کنند . فضایی برای بسیاری از همکاران وجود دارند که می توانند کار خودرا به خوبی انجام دهند و ابداعات جدید را برای اندروید به ارمغان بیاورند ” . اگرجه HTC هنوز در مورد این صحبت ، واکنشی از خود نشان نداده است .

    انتظار می رود که یک دستگاه Nexus ساخت شرکت موتورولا و یک تبلت ۹ اینچی که در این خبر به آن اشاره شد ، محصولات سال جاری گوگل باشند .

    نظر شما چیست ؟! آیا حاصل همکاری Google و HTC برای ساخت تبلت ، بهتر از حاصل همکاری چند ساله ی Asus و Google خواهد شد ؟

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.