• آماری خیره کننده : فروش ۱۰ میلیونی iPhone 6 در اولین تعطیلات آخر هفته

    Android Kade - iPhone 6

    امروز اپل رسما اعلام که در حراج اولین تعطیلات آخر هفته پس از معرفی رسمی نسل ششم آیفون ، ده میلیون واحد از این دستگاه ها را به فروش رسانده است .

    به گفته ی خود این شرکت ، این آمار رکورد تازه ای در تاریخ فروش اپل آیفون محسوب می شود .

    باید بگوییم که فروش iPhone 6 با اندازه ی ۴٫۷ اینچ بسیار بیش تر از فروش iPhone 6 Plus با اندازه ی ۵٫۵ اینچ بوده است . البته چیز چندان شگفت انگیزی نیست . همان طور که می دانید فروش فبلت ها در بازار بسیار کمتر از فروش گوشی های هوشمند با اندازه ی کوچک تر است و مردم از صفحه نمایش های کوچک تر ، بیشتر استقبال می کنند .

    علاوه بر این ، آمار فروش ۱۰ میلیونی این شرکت در حالی رخ داده است که این گوشی هنوز به طور رسمی وارد چین نشده است ! این یعنی اینکه اگر آیفون وارد بزرگترین بازار جهان بشود آمار آن حتی بیش تر از الان نیز خواهد شد . گفتنی است که جمعه ی پیش iPhone 6 و iPhone 6 Plus در کشور های US, Australia, Canada, France, Germany, Hong Kong, Japan, Puerto Rico, Singapore, و UK حراج رفت . ۲۰ کشور و ایالت جدید نیز این حراج را جمعه ی این هفته دریافت خواهند کرد .

    شرکت اپل قول داده است که تا پایان سال میلادی ، این گوشی را رسما در بازار ۱۱۵ کشور جهان به فروش برساند .

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.