• Fruit Ninja در اوایل ماه اکتبر بروز رسانی بزرگ دریافت می کند

    furitninja

    شرکت Halfbrick اعلام کرد که در اوایل ماه اکتبر یک به روز رسانی بزرگ را برای عنوان کلاسیک و arcade action خود یعنی Fruit Ninja عرضه خواهد کرد.این به روز رسانی تغییراتی در گیم پلی بازی و همچنین محیط کاربری و menu ایجاد خواهد کرد.

    به گفته منابع این بازی حدودا ۵۰۰ میلیون بار از زمانی که نسخه اول آن در سال ۲۰۱۰ عرضه شد تا حال حاضر ، برای پلتفرم های مختلف دانلود شده است. روند این بازی نیز بسیار ساده و سرگرم کننده است به طوری که از شما می خواهد انواع میوه جات را با کشیدن دست روی صفحه اسمارتفون خود, تکه تکه کنید و به این شکل رکورد خود را ثبت کنید.Halfbrick در ادامه افزود:
    تیم ما menu و محیط کاربری قبلی را به دور انداخته و سعی در باز طراحی آن کرده است.شما قبل از آغاز بازی میتوانید خود را شمشیر ها و تیغه های متفاوتی مجهز کنید و هر کدام از این تیغه ها اثر خود را در طی گیم پلی بازی دارد و از این رو شاهد تنوع و تاثیر متفاوت هر آیتم خواهیم بود.(در گذشته شاهد تاثیرات مختلف نبودیم بلکه صرفا ظاهر تغییر می کرد) وجود این آیتم ها و تاثیر مثبت آن ها در طول بازی موجب شکسته شدن سقف رکورد ها و اضافه شدن عمق و تعریفی جدید در تکه تکه کردن میوه ها خواهد شد.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.