• شایعه : Vivo Xplay 5 اولین دستگاه با چیپ ست قدرتمند و ۶۴ بیتی Snapdragon 810 خواهد بود .

    Android Kade - Vivo XPlay5

    طبق سخنان یک تحلیلگر چینی به نام Pan Jiutang ، اولین دستگاه های که احتمال استفاده از چیپ ست ۶۴ بیتی Snapdragon 810 در آن ها زیاد است یکی از ۳ مدل Oppo Find 9 ، Xiaomi Mi5 یا Vivo Xplay 5 می باشند که از بین این ۳ دستگاه ، Vivo Xplay 5 شانس بسیار بیشتری نسبت به دو رغیب دیگر خود دارد .

    اولین بودن چیز خیلی خاص نیست ! چون همانطور که می دانید سایر شرکت ها هم در یک بازه ی زمانی بسیار کوتاه ، دستگاه هایشان را به این چیپ ست ۶۴ بیتی ، مجهز خواهند کرد . جدای این بحث ، اگر این شایعه درست باشد در پایان سال میلادی جاری یا ابتدای سال میلادی جدید یعنی ماه های آذر و دی امسال باید شاهد عرضه ی گوشی قدرتمند شرکت Vivo با این چیپ ست باشیم .

    Android Kade - Snapdragon 810

    Snapdaragon 810 محصول شگفت انگیزی دیگر از شرکت قدرتمند تولید کننده ی چیپ های سخت افزاری یعنی Qualcomm است . این چیپ ست همانند مدل قبلی خودش یعنی Snapdargon 808 از معماری ARM big.LITTLE استفاده می کند و دارای ۴ هسته ی پردازشی Cortex-A57 و ۴ هسته ی پردازشی Cortex-A53 خواهد بود . اگر نمی دانید این معماری به چه معناست باید بگوییم که در این معماری ، چیپ ست با توجه به میزان قدرت مورد نیاز ، کنترل گوشی را دست یکی از ۴ هسته ی پردازشی می دهد و این یعنی بر قراری تعادل بین قدرت و مصرف کم باطری .

    چیزی که جالب است این است که شرکت Qualcomm سخت بر این باور است که کیفیت بهتر از کمیت است . یعنی هسته های های پردازشی قوی تر بهتر از هسته های پردازشی ضعیف با تعداد زیاد است . ما فکر می کنیم که زمان همه چیز را تغییر دهد .

    نظر شما چیست ؟

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.