• آیا گوگل در حال تست اندروید L روی نکسوس ۴ است؟

    Google-Nexus-4-1

    اگر نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید L تنها برای نکسوس ۵ و ۷ عرضه شده، به این معنی نیست که دستگاه های قدیمی تر مانند نکسوس ۴ به این نسخه آپدیت نخواهند شد. ظاهرا چند کارمند گوگل در حال تست کردن نکسوس ۴ با اندروید Lollipops, Lemon Meringue Pie, Lemon Cookies, یا هر چه که با حرف L شروع میشود هستند.

    این اطلاعات در وبسایت code.Google.com کشف شده و شامل ایمیل هایی از دو کارمند گوگل است که مشخص شده هر دوی آنها از نکسوس ۴ با نسخه ای از اندروید با ساخت LRW52G کار میکنند. اگر بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم، اندروید L در نکسوس ۵ دارای شماره ساخت LRW66E است.

    چرا گوگل نباید نکسوس ۴ را به اندروید L آپدیت نکند؟ در حالی که اسمارتفون های ارزان قیمت و نه چندان قدرتمند پروژه Android One نیز به اندروید ال آپدیت خواهند شد، آپدیت نشدن نکسوس ۴ با ۲ گیگابایت حافظه RAM و پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی منطقی نیست.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.