• R5 محصول جدید شرکت Oppo لو رفت

    Oppo-Logo

    همان طور که می دانید ، طبق اخبار قبلی ، شرکت Oppo خود را آماده می کند تا فبلت N3 خود را در ماه آینده عرضه کند . این فبلت دارای یک ماژول چرخان دوربین در بالای سر خود است که ایده ی جالب و جدیدی به نظر می رسد . اما بگذارید خیالتان را راحت کنیم ، این فبلت تنها دستگاهی نخواهد بود که Oppo در حال کار کردن بر روی آن است . بلکه مجوز دستگاه جدیدی به نام Oppo R5 بر روی وب سایت اندونزیایی Indonesian Postel به ثبت رسیده است که خبر از معرفی و عرضه ی نزدیک این گوش می دهد .

    Oppo-R5

    Postal یک هماهنگ کننده ی مخابراتی در کشور اندونزی می باشد که کارش دقیقا همانند FCC در ایالات متحده و TENAA در چین می باشد . متاسفانه در این لیست هیچ تاییدیه ای مبنی بر مشخصات این دستگاه وجود ندارد و تنها چیزی که از این لیست می توان فهمید مدل R8106 و پشتیبانی از امواج LTE است .

    به هر حال با توجه به اینکه پدرش Oppo R3 ، تنها با ۶٫۳ میلی متر ضخامت لقب باریک ترین گوشی ۴G LTE جهان را به خود گرفته بود ، انتظار می رود این گوشی نیز این عنوان را با خود به دوش بکشد .

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.