• Sony SmartEyeglass ، رقیب قدرتمند عینک هوشمند گوگل به زودی عرضه خواهد شد .

    Android Kade - Sony SmartEyeGlass

    سونی به طور رسمی اعلام کرد که در حال کار کردن بر روی رقیب جدی و سرسخت عینک هوشمند گوگل به نام Sony SmartEyeglass می باشد ، می باشد . همچنین این شرکت ، یک بسته ی توسعه ی نرم افزاری را برای این دستگاه عرضه کرده است تا توسعه دهندگان را به وجد بیاورد .

    عینک هوشمند سونی شامل یک سری سنسور همانند سنسور تصویر CMOS که گفته می شود ۳ مگاپیکسل است ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، قطب نما ، میکروفون و تشخیص نور می باشد . این دستگاه از طریق جفت شدن با GPS گوشی متصل شما ، با کمک طیف وسیعی از سنسورها ، اطلاعات مربوط به کاربر را از طریق لنزهای هولوگرام منحصر به فرد ارائه می کند .

    لنز این محصول دارای ۸۵ درصد شفافیت است و تنها ۳٫۵ میلیمتر ضخامت دارد . صفحه ی تک رنگ آن دارای قابلیت خوانایی بسیار بالا خوهد بود که البته میزان بسیار کمی از باطری را مصرف می کند .

    این دستگاه با گوشی هایی ک دارای اندروید ۴٫۱ به بالا هستند کار می کند و البته برای استفاده از دوربین CMOS آن باید حد اقل دارای اندروید ۴٫۳ باشید .

    تصویری که شما می بینید مربوط به نمونه ی اولیه ی تقریبا زشت این دستگاه می باشد که دارای یک باطری خارجی است . امیدواریم با فراگیر شدن این محصول و عرضه ی نهایی آن ، کمی زیبا تر به نظر برسد .

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.