• سامسونگ چیزی حدود ۱ میلیون Galaxy S5 در آلمان به فروش رسانده است

    Samsung-Galaxy-S5-20

    در حالی که سامسونگ آمار به روز رسانی شده خود را از فروش جهانی این اسمارتفون از ماه May به بعد منتشر نکرده است, (یعنی زمانی که اعلام شد این گوشی در طی ۲۵ روز بعد از عرضه چیزی حدود ۱۰ میلیون واحد فروخته است) اکنون شاهد یک آمار دیگر از این شرکت هستیم.البته انتظار می رفت که تا پایان این سال شاهد عرضه ۳۵میلیون واحد باشیم (که یک هدف غیر ممکن به نظر نمی رسد).

    بر اساس آخرین گزارش ها , این شرکت به تنهایی ۱ میلیون نسخه در کشور آلمان شیپ(عرضه) کرده است.این برای اولین بار است که سامسونگ درمورد فروش Galaxy S5 در یک کشور خاص صحبت می کند . (البته پیش از این شاهد آمار و ارقام مربوط به کره جنوبی نیز بودیم)
    این یک موفقیت نسبی برای سامسونگ به حساب می آید و این آمار در حالی هست که این گوشی با قیمت €۵۰۰ در این کشور عرضه شده است. همچنین باید توجه داشت در این مدت با توجه به موقعیت S5 و عرضه قبل از نسل ششم آیفون این یک برتری برای سامسونگ به حساب می آید.اکنون با عرضه هردو نسخه آیفون ۶ و ۶ پلاس باید شاهد تغییراتی در بازار اسمارتفون ها و رقابت در فروش جهانی باشیم.(البته هردو نسخه آیفون امروز در آلمان نیز عرضه می شوند) به هر حال شکی نیست در زمان عرضه اس۵ و حتی سه ماه بعد از آن, این اسمارتفون به مانند گذشته یکی از انتخاب های اصلی کاربران بوده است اما در حال حاضر پیشنهاد های بهتری نیز به شما می شوند که از نظر مشخصات تا حدی نسبت به اس۵ بهتر اند. از جمله این پیشنهاد ها نیز گلکسی نوت۴ و نسل ششم آیفون می باشد.(بر خلاف اینکه عرضه نوت۴ از ما اوکتبر آاز می شود, در حال حاضر می توانید آن را پیش خرید کنید)

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.