• تصاویر جدیدی از Smasung Galaxy A5 لو رفت

    Android Kade - Galaxy A5 - 001

    دومین فرزند خانواده ی Alpha سامسونگ بار دیگر خود را به نمایش گذاشت ، اما این بار تصاویرش کاملا واقعی است .Samsung SM-A500 ( یا A5000) به نظر می رسد که با نام Galaxy A5 معرفی شود و همانند فرزند بزرگتر این خانواده یعنی Galaxy Alpha باریک و سبک خواهد بود ، اما این بار دارای مشخصاتی معمولی و نه چندان قوی می باشد .

    این گوشی هوشمند دارای یک قاب فلزی ، یک صفحه نمایش ۵ اینجی Super AMOLED با وضوح تصویر ۷۲۰p ، چیپ ست Snapdargon 400 و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود . حافظه ی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و بر خلاف برادرش از حافظه ی micro SD نیز پشتیبانی خواهد کرد .

    اما جالب تر این که اطلاعات لو رفته ی جدید از این گوشی نشان دهنده ی این موضوع است که بر خلاف قسمت پشتی Galaxy Alpha که پلاستیکی بود ، قسمت پشتی این گوشی از جنس فلز می باشد ، اما این موضوع را نمی توان به طور کامل تایید کرد .

    پیش تر دیده بودیم که این گوشی توسط TENAA به ثبت رسیده است ، پس می توان به این نتیجه رسید که مشخصات لو رفته ی این گوشی تا حدودی درست است .

    متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر تاریخ عرضه ی این گوشی در دسترس نیست .

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. Pingback: جزئیات بیشتری از سامسونگ Galaxy A7 و Galaxy A3 منتشر شد - آخرین اخبار و مطالب مربوط به اندروید | اندروید کده