• تابلوی تبلیغاتی جدید LG G3 رکورد گینس را به نام خود ثبت کرد

    LG-logo3

    همانند همه سازندگان تلفن هوشمند (شاید به جز اچ تی سی!)، ال جی نیز به مسئله بازاریابی توجه ویژه ای دارد. و به همین دلیل این شرکت بیلبوردی عظیم ساخته که با عنوان “بزرگترین سازه تبلیغاتی” نام خود را در رکوردهای گینس ثبت کرده.

    این تابلوی تبلیغاتی در شهر ریاض عربستان سعودی، در کنار فرودگاه بین المللی پادشاه خالد (King Khalid) نصب شده که مساحت آن با ۲۴۰ متر پهنا و ۱۲ متر ارتفاع، ۳۰۰۰ متر مربع میباشد. گزارش شده که برای ساخت این تابلوی تبلیغاتی ۱۸۰۰ تن فولاد به کار رفته. این تبلیغ مطمئنا تاثیر خوبی در افزایش فروش پرچمدار جدید ال جی خواهد گذاشت. چرا که سالانه ۲۰ میلیون نفر از طریق این فرودگاه مسافرت میکنند. ال جی اعلام کرده که این باعث ۲۵ میلیون دلار درآمد بیشتر در هر سال خواهد شد.

    در حال حاضر این تابلو برای تبلیغ LG G3 استفاده میشود. اما مطمئنا در آینده برای پرچمدارهای بعدی نیز استفاده خواهد شد.

    الجی جی ۳ اوایل سال جاری میلادی با لقب اولین اسمارتفون الجی با نمایشگر Quad HD معرفی شد و انتظار میرود اولین اسمارتفون این شرکت باشد که از مرز ۱۰ میلیون دستگاه فروش عبور خواهد کرد.

    LG-sets-Guinness-World-Record-with-this-gigantic-G3-ad (3)

    LG-sets-Guinness-World-Record-with-this-gigantic-G3-ad (4)

    LG-sets-Guinness-World-Record-with-this-gigantic-G3-ad

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.