• آماری خیره کننده : ۲۷ درصد از خریداران iPhone 6 و iPhone 6 Plus ، کاربران اندرویدی خواهند بود

    iPhone6-501x260

    طبق نتیحه ی یک نظرسنجی از ۶ هزار خریدار که توسط RBC انجام شده است ، همه چیز دست به دست هم داده اند تا آینده ای بسیار خوب و پر سود را برای شرکت Apple رقم بزنند.

    همان طور که می دانید نسل ششم آیفون به ۲ نسخه ی iPhone 6 و iPhone 6 Plus تقسیم بندی می شوند و طبق آمار ، میزان فروش هر دو نسخه برابر خواهد بود . همچنین ۵۰ درصد از خریداران گفته اند که نسخه ی ۶۴ گیگابایتی این دستگاه ها را تهیه خواهند کرد

    همچنین ۲۷ درصد از خریداران iPhone 6 یا iPhone 6 Plus می خواهند از اندروید به IOS مهاجرت کنند ، آماره خیره کننده ای است ، این طور نیست ؟

    اما برویم سراغ آمار و ارقام فروش Apple Watch . طبق نظرات مشتری ها ۱۱ درصد از آن ها ، خریداران قطعی این محصول هستند و ۲۴ درصد دیگر هنوز مطمئن نیستند که آیا به همچین محصولی نیاز دارند یا نه . در هر صورت این خریداران هستند که میزان موفقیت Apple Watch را تعیین می کنند .

    و اما نوبت می رسد به درصد استفاده کننده هااز سرویس Apple Pay یا همان ” پرداخت اپلی “. این سرویس که همراه با نسل ششم آیفون معرفی شد ، برای خرید و فروش راحت ، سریع و البته بسیار امن مشتری ها در نظر گرفته شده است . تعداد بسیار زیادی از افراد در این نظر سنجی گفته اند که حتی ممکن است به آن یک نگاه هم نکنند . ۱۶ درصد از آن ها گفته اند که از سرویس پرداخت موبایل استفاده خواهند کرد و ۴۷ درصد دیگر نیز ترکیبی بین این ۲ سیستم را استفاده خواهند کرد .

    در هر صورت طبق این نظر سنجی ، سال بسیار خوبی را برای اپل ، اتظار داریم .

    (۳)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.