• Audi ویژگی ۴G LTE در ماشین های خود گسترش می دهد

    audi_a7_interior

    شرکت اتومبیل سازی Audi اعلام کرده است که قصد دارد سیستم ارتباطی ۴G LTE را در آمریکا گسترش بخشد. در واقع این شرکت قصد دارد یک سری از ماشین هایش را با این ویژگی عرضه کند. در ماه January امسال این شرکت دسترسی ۴G را در مدل های سواری A3,S3 (یا به اصطلاح سدان) اعلام کرد و همچنین بیان کرد در آینده این ویژگی به Audi A3 که یک crossover محسوب می شود، اضافه خواهد شد.

    صاحبان این خودرو ها می توانند برای اضافه کردن این ویژگی به ماشین هایشان، از طریق امکاناتی که شرکت مخابراطی AT&T در اختیار آن ها قرار میدهد ، بهره مند شوند.این بسته پیشنهادی(!) شامل $۹۹ برای شش ماه و سهم ۵-gigabyte و یا در نسخه ی دیگر شامل $۴۹۹ و در عوض ۳۰ ماه با سهم ۳۰ GB دیتا می باشد. مشتریان AT&T می توانند به ماشین های خود این ویژگی اضافه کنند. به طوری که برای داشتن این ویژگی ماهیانه می توانند $۱۰ پرداخت کنند و برای داشتن ۱ GB دیتا اضافه در طی یک ماه نیز $۲۰ باید بپردازند.
    Scott Keogh ، مدیر بخش آمریکا آئودی خاطر نشان کرد که داشتن دو نوع دیتا به مشتریان این شانس را به آن ها می دهد که بتوانند راحت تر انتخاب کنند و این به شرایط ان ها و نیاز آن ها بستگی دارد.این ویژگی به آن ها اجازه می دهد که در مدت زمان بیشتری بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.ایشان افزودند دیتایی که AT&T ارائه می کند , به شما اجازه دسترسی آسان به اینترنت پرسرعت, مکان یابی و یا استریم کردن را خواهد داد.

    نسخه جدید A3 نیز با دارا بودن یکسری از سیستم های پیشفرض و built-in می تواند در جهت یابی تصویری و یا خواندن Facebook و Twitter به راننده اطلاع رسانی کند. اگر دیتا ارائه شده نیز در حال تمام شدن باشد توسط ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
    (General Motors (GM نیز از AT&T برای ارئه دادن این ویژگی استفاده می کند و به مانند آئودی برای داشتن این ویژگی به صورت ماهیانه $۱۰ در نظر گرفته است. البته توجه داشته باشید که ارائه این ویژگی به صورت بلند مدت فعلا در انحصار آئودی قرار دارد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.