• LG Optimus G2 در۲۰ آگوست لانچ و Nexus 5 در ۵ اکتبر رونمایی می شود؟

    gsmarena_002

    gsmarena_002
    چندی بعد از این که الجی دعوت نامه ی خود را در مورد اسمارتفون G2 منتشر کرد،تصاویری لیک شد که بیان می کرد این گوشی در تاریخ ۷ آگوست رونمایی خواهد شد.اکنون بیان شده که زمان عرضه این گوشی در کشور سازنده ی آن ۲۰ آگوست می باشد.

    از مشخصات Optimus G2 می توان به داشتن صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰p ، Android 4.2.2،Snapdragon 800 chipset،چهار هسته ی پردازشی با معماری Krait 400 و فرکانس کاری ۲٫۳GHz،۲GB رم،(البته با توجه به گزارشات اخیر ۳ گیگابایت)اشاره کرد.چیپست این گوشی از ۱۵۰Mbps LTE-Advanced 4G نیز پشتیبانی می کند.باتری آن نیز احتمالا ۲,۷۰۰mAh خواهد بود.همچنین این گوشی دارای یک دوربین ۱۳MP ـی نیز می باشد که یک کلید نزدیک به آن (که البته غیر عادی به نظر می رسد این کار الجی)وجود دارد و احتمال داده می شود که عملکرد های مختلفی داشته باشد.همچنین speaker های دوگانه نیز در پائین گوشی وجود دارد.
    گفته می شود Nexus 5 بعد از این گوشی و در تاریخ ۵ اکتبر رونمایی می شود و از جمله برتری های آن داشتن Android 5.0 Key Lime Pie خواهد بود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.