• ساعت هوشمند HTC بعد از سایر رقیبان در سال ۲۰۱۵ عرضه می شود؟

    htc_smartwatch

    بر اساس گزارش های منتشر شده شرکت اچ تی سی قصد دارد به مانند سایر شرکت ها، ساعت هوشمند خود را معرفی کند. البته قبلا بیان شده بود به دلیل بالا رفتن هزینه های ساخت اچ تی سی از این کار خودداری کرده بود, تا اینکه دوباره خبر هایی در این مورد منتشر شد.بر اساس آخرین گزارش، این شرکت smartwatch خود را برای عرضه در سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته است.

    این شرکت قصد دارد برای باقی ماندن و حضور داشتن در این بازار رو پیشرفت چنین محصولی را معرفی کند. همانطور که میدانید, در گزارش روز پنجشنبه نیز شنیده بودیم که این شرکت در طراحی این محصول از استحکام و توانایی خود نهایت استفاده را خواهد برد تا ساعت هوشمندش نسبت به سایر Android Wear های هوشمند, که اخیرا توسط Samsung, LG و همچنین Motorola معرفی شدند, متفاوت باشد.همانطور که میدانید یک دعوت نامه رسمی از سوی HTC برای تاریخ ۸ام اکتبر ارسال شده است که در این رویداد احتمال معرفی از چنین محصولی بسیار بالاست. لازم به ذکر است که بازار محصولات ساعت پوشیدنی هنوز شکل جدی به خود نگرفته و در حال حاضر در اول راه قرار دارد. (البته بعد از عرضه شدن محصولات اخیر که معرفی شدند قطعا شاهد تغییراتی در این بازار خواهیم بود.) گفته می شود از بین کاربران کشور های اروپایی, آمریکا, چین, ژاپن و استرالیا چیزی حدود ۸۱% از smartwatch استفاده می کنند.۵۱% سامسونگ , ۱۷% سونی و ۶% سایر برند ها. امید واریم این بازار با ورود اچ تی سی به آن شکل رقابتی به خود بگیرد و همچنین خود این شرکت نیز با به کار گیری دقت خود در طراحی بتواند محصولی نازک تر و با طول عمر بیشتر باتری به کاربران معرفی کند.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.