• احتمال عرضه HTC Nexus 9 در این ماه زیاد خواهد بود

    nexus-logo-550x309

    تا به حال شایعات زیادی در مورد Nexus 9 شنیده شده تبلتی که با توجه به گزارشات فراوان دارای مشخصات قدرتمندی خواهد بود , در حال حاضر نیز شرکت Nvidia اعلام کرده است که تمامی حقوق مربوط به ساخت این دستگاه به این شرکت و کمپانی HTC وابسته است و احتمال این که تبلت فوق در ماه جاری عرضه شود زیاد خواهد بود.

    در سندی رسمی که از سوی Nvidia منتشر شده نشان داده شده است که چیپ جدید این کمپانی یعنی Tegra K1 چنان قدرتمند خواهد بود که به زودی بیشتر تبلت ها و اسمارتفون به سوی آن جذب خواهند شد در آخر این سند نیز آمده است که HTC Nexus 9 نیز به احتمال فراوان در ۳ ماه سوم سال ۲۰۱۴ و با بهره گیری از چیپ فوق عرضه خواهد شد.

    با توجه به تاریخ فوق و با توجه به اینکه ما در حال حاضر در ماه آخر از ۳ ماه سوم سال ۲۰۱۴ هستیم , Nexus 9 باید در ماه سپتامبر عرضه شود , دستگاهی که به احتمال فراوان دارای صفحه نمایش ۸٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰در ۲۵۶۰ خواهد بود و از چیپ ۶۴ بیتی Tegra K1 استفاده خواهد کرد.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.