• عکسهای گرفته شده توسط دوربین Iphone 6 منتشر شد

    77537d0cb9b30b559efab93369427efdf8e6e6ec-xlarge

    شرکت اپل به گفته های خود عمل کرد و اسمارتفونی بی نظیر به نام Iphone 6 را در اختیار هواداران خود قرار داد و البته نسخه ۵٫۵ اینچی به نام Iphone 6 Plus را برای فبلت دوستان آماده کرد.

    در حال حاضر تصاویر گرفته شده توسط دوربین این دستگاه در فضای اینترنت قرار گرفته که نشان دهنده قدرت این دوربین میباشد تراکم پیکسلی و وضوح تصاویر به طرزی عجیب بهبود یافته است و فوکوس خودکار دوربین با عملکردی سریع تر کیفیت عکسهای شما را تضمین خواهد کرد.

    همان طور که میدانید دوربین استفاده شده در دستگاه فوق دارای کیفیت عکسبرداری ۸ مگاپیکسلی است ولی کمپانی اپل به صراحت اعلام کرده است که عکس های گرفته شده توسط دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی دارای کیفیت کمتری هستند زیرا پیکسل ایجاد شده توسط دوربین آیفون ۶ برابر با عدد ۱٫۵ است در حالی که دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی بر روی عدد ۱٫۱ قفل شده اند.

    لازم به ذکر است که Apple برای اولین بار از دو سنسور جدید برای دوربین پرچمدار جدید خود استفاده میکند که حتی نام آنها نیز مشخص نیست.

    جالب است بدانید که در حالت پانوراما (عکسبرداری ۳ بعدی) کیفیت تصویر تا ۴۳ مگاپیکسل افزایش خواهد یافت.

    در مورد ضبط کردن ویدئو نیز باید خاطر نشان کرد که Iphone 6 قادر است ویدئو هایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با دو سرعت ۳۰ و ۶۰fps را ضبط کند و در حالت حرکت آهسته میتوانید ویدئو های ۷۲۰ پیکسلی و با سرعت ۲۴۰fps را همراه با تثبیت کننده تصویر داشته باشید.

    این در حالی است که نسخه Plus این اسمارتفون دارای تثبیت کننده نوری نیز خواهد بود.

    در مورد دوربین جلو دستگاه فوق ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با وجود سنسور های جدید این دوربین در هنگام عکسبرداری ۸۰% نور بیشتر از خود نشان میدهد!

    تصاویر گرفته شده توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی Iphone 6:

    تصویر گرفته شده توسط دوربین اصلی Iphone 6 Plus:

    تصاویر گرفته شده توسط دوربین جلو این دو اسمارتفون:

    (10)(7)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.