• قیمت و تاریخ عرضه آیفون ۶ منتشر شد

    Large-phablet-sized-display-is-a-first-for-Apple

    سرانجام دیشب غول شرکت Apple رسما معرفی شد و تمامی اسرار این اسمارتفون در اختیار ما قرار گرفت , در حال حاضر قیمت ها و تاریخ عرضه این دستگاه مشخص شده است که بدون شک قیمت منصفانه ایی در نظر گرفته شده (نمیتوان به قیمت های منتشر شده لقب ارزان داد)

    برای شروع از کشور آمریکا آغاز میکنیم: Iphone 6 با حافظه ۱۶ گیگی دارای قیمت ۶۵۰ دلار میباشد (۲٫۰۶۵٫۰۰۰) این در حالی است که همین گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگ قیمتی در حدود ۹۵۰ دلار خواهد داشت (۳٫۰۲۰٫۰۰۰)

    لازم به ذکر است که در حوزه اروپا قیمت دستگاه فوق بین ۶۹۹ تا ۹۹۹ یورو میباشد و در کل دارای نوسان قیمت حداکثر ۱۰ یورو بالا یا پایین خواهد بود.

    جالب است بدانید که در کشور انگلیس Iphone 6 دارای قیمت ۵۳۹ یورو معادل ۲٫۵۵۰٫۰۰۰ میباشد.

    تاریخ عرضه این گوشی به صورت رسمی از ۱۹ سپتامبر در کشور آمریکا آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۲۶ سپتامبر به دست دیگر کشورها خواهد رسید.

    قیمت تمامی نسخه های پرچمدار جدید Apple در تصاویر زیر مشخص شده است:

    ۱: قیمت آیفون ۶ در کشور انگلیس:

    Apple-iPhone-6-pricing-in-UK

    ۲: قیمت آیفون ۶ پلاس (نسخه ۵٫۵ اینچی) در کشور انگلیس:

    Apple-iPhone-6-Plus-pricing-in-UK

    (۷)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. قبلا شباهت هایی با One داشت الان بیشتر شده احساس می کنم. خیلی روی ساعت هوشمند تاکید داشت واسه همین به نظر من یه خورده معرفی آیفون کم رنگ تر شده بود.cpuش هم (Dual-core 1.4 GHz Cyclone (ARM v8-based اخیرا اعلام شده. پردازنده گرافیکیش هم PowerVR GX6650 hexa-core graphics هست.

    (۴)(۰)