• آیا اسمارتفون جدید سامسونگ با بدنه فلزی و صفحه نمایش ۵ اینچی در حال ساخت است؟

    gsmarena_001

    اسمارتفونی با شماره مدل SM-A500 شناخته شده است که به احتمال فراوان دسته ایی جدید را در سری گوشی های کمپانی سامسونگ ایجاد خواهد کرد گروهی که اولین دستگاه آن Galaxy Alpha میباشد.

    چند وقت پیش نیز ذکر شده بود که سامسونگ در حال ساخت دستگاهی فلزی با صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی میباشد که دارای کیفیت ۷۲۰ پیکسلی است , ولی گویا اطلاعات درست نبوده زیرا SM-A500 دارای نمایشگر ۵ اینچی بوده و از بدنه ایی تمام فلزی از جمله قاب پشتی که به احتمال فراوان غیر قابل جابه جایی خواهد بود استفاده میکند.

    همان طور که میدانید Galaxy Alpha نیز از بدنه ایی فلزی بهره میبرد ولی قاب پشتی آن از جنس پلاستیک است و این بدین معناست که اسمارتفون جدید از استحکام بیشتری برخوردار است.

    سایت SamMobile اعلام کرده است که دستگاه فوق از چیپ Snapdragon 400 (این چیپ بیشتر برای گوشی های میان رده استفاده میشود) به جای چیپ ۶۴ بیتی Snapdragon 410 استفاده خواهد کرد و از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی استفاده میکند.

    در ادامه این اطلاعات نیز آمده است که SM-A500 دارای ۱۶ گیگ حافظه داخلی بود (پشتیبانی از درگاه کارت حافظه) و از باتری ۲۳۳۰ میلی آمپری بهره میبرد.

    حال باید دید سرنوشت این گوشی به چه صورت رقم خواهد خورد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.