• آیا Xperia Z4 دارای صفحه نمایش QHD خواهد بود؟

    xperia-Z4

    همان طور که میدانید کمپانی سونی در تاریخ اعلام پرچمداران خود بسیار دقیق است و اسمارتفون های رده بالای خود را در زمان تعیین شده معرفی میکند , همانند وعده های قبلی شرکت فوق Xperia Z3 را در نمایشگاه IFA 2014 معرفی کرد و توانست نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

    با توجه به رویکرد جدید سونی از این پس هر ۶ ماه باید منتظر یک پرچمدار از سوی این کمپانی باشیم این بدین معناست که Xperia Z4 به احتمال فراوان در نمایشگاه MWC 2015 رونمایی خواهد شد.

    انتظار میرود که Z4 دارای چیپ Snapdragon 805 بوده و برای اولین بار از فناوری های جدیدی از جمله تثبیت کننده نور در دوربین خود استفاده کند.

    اما میدانید که Z3 دارای صفحه نمایش با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل است و این در حالی است که رقیبان این دستگاه از جمله LG G3 و Galaxy Note 4 از صفحه نمایش QHD استفاده میکنند که این باعث افت فروش در محصول جدید سونی خواهد شد.

    حال سوال اینجاست که آیا Xperia Z4 نیز از صفحه نمایش Full HD استفاده میکند و یا گام به دنیای QHD خواهد گذاشت؟ سوالی که جواب آن به گذر زمان مشخص خواهد شد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.