• Lenovo تبلت ۸ اینچی ۶۴ بیتی خود را معرفی کرد

    Lenovo-amps-up-its-tablet-game-with-the-64-bit-Tab-S8

    همه ما می دانیم Lenovo در بازار تبلت ها وضعیت عالی ای ندارد , اما همچنان این شرکت تلاش های خود را می کند تا بتواند بخشی از سهم بازار را از چنگ سایر شرکت ها در آورد.امروز این شرکت از تبلت اندرویدی جدید خود با نام Lenovo Tab S8 پرده برداشت.در ادامه به مشخصات این تبلت اشاره می کنیم.

    اولین چیز قابل ذکری که در این تبلت با آن موجه می شویم پردازنده ۶۴-bit اینتل است. این تبلت از پردازنده ی چهار هسته ای Atom Z3745 استفاده می کند و از این نظر اولین تبلت اندرویدی این شرکت است که از پردازنده های ۶۴ بیتی Intel بهره می برد. تا قبل از این شاهد محصولات این شرکت بر پایه Windows 8.1 و یا Windows Phone 8.1 نیز بوده ایم که از پردازنده های اینتل استفاده کرده اند.این چیپ همچنین از نظر حفظ عمر باتری نیز کمک هایی به این تبلت می کند.رزولوشن صحه نمایش این تبلت ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد که برای این رنج کافی به نظر می رسد.۲۸۳ پیکسل در هر اینچ نیز برای این صفحه نمایش گزارش شده است. برای مقایسه می توان به Galaxy Tab 4 8.0 با چگالی ۱۸۹ppi اشاره کرد.همچنین Apple iPad mini 2 نیز ۳۲۴ppi می باشد. از سایر مشخصات این تبلت می توان به ۲GB RAM ، دوربین عقب ۸MP و دوربین جلو ۱٫۶MP ، سیستم عامل Android 4.4 KitKat اشاره کرد. برای استفاده بهینه از سخت افزار این تبلت باید منتظر نسخه L اندروید ماند (یا احتمالا همان Lemon Meringue Pie) زیرا در حال حاضر این سیستم عامل ۳۲ بیتی می باشد.قیمت این تبلت $۱۹۹ بیان شده است.

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.