• سهم استفاده از Jelly Bean در ماه ژوئن از Gingerbread بیشتر شد!

    big3

    android-jelly-bean-logo
    اندروید همیشه دارای چند پارچگی بوده است و گوشی های مختلف که از این سیستم عامل استفاده می کنند همگی از یک نسخه اندروید استفاده نمی کنند و اکنون دوران فرمانروایی Gingerbread به پایان رسید و Jelly bean در صدر قرار گرفت.Jelly bean که شامل اندروید ۴٫۱ و ۴٫۲ است کاری را انجام داد که ICS یعنی اندروید ۴٫۰ هیچوقت نتواست انجام دهد یعنی گرفتن سهم بازار گوشی های اندروید از Gingerbread.
    البته به علت اینکه Jelly bean شامل دو نسخه از اندروید است Gingerbread با سهم ۳۴٫۱ درصدی هنوز در صدر و اندروید ۴٫۱ با سهم ۳۲٫۳ درصدی و نهایتا ۴٫۲ ، ۵٫۶ درصد است.
    هر دو نسخه از Jelly bean باعث افزایش سهم این نسخه از اندروید در ابتدای ماه می شده اند و بقیه نسخه های اندروید شامل Gingerbread،Froyo،Eclair رو به کاهش رفته اند.
    در حال حاضر ۶۰ درصد از دستگاه هایی که از اندروید استفاده می کنند از نسخه ۴٫۰ به بالاتر بهره می برند و این باعث امیدواری است که با توجه به گرافیکی تر بودن اندروید ۴٫۰ و نسخه های بالاتر برنامه نویسان بتوانند برنامه هایی با ظاهر بهتر برای اندروید طراحی کنند.
    big3

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.