• HTC Butterfly S هم اکنون در بعضی فروشگاه های ایالات متحده و تایوان به فروش می رسد

    gsmarena_001

    gsmarena_001
    HTC Butterfly S دومین پرچمدار امسال است که HTC در مدت زمان کوتاهی عرضه می کند و هم اکنون در بعضی از بازارهای جهانی به فروش می رسد.قیمت آن ارزان نبوده و در حال حاضر فروشگاه های کمی آن را به فروش می رسانند.یک فروشگاه در ایالات متحده به نام Overseas Electronics گوشی را که دارای رنگ های مشکی،خاکستری،سفید و قرمز است و قیمت آن ۸۵۰ دلار بوده به فروش می رساند.در فروشگاه دیگری به نام Negri Electronics این گوشی به صورت پیش خرید با قیمت ۷۷۰ دلار وجود دارد ولی هنوز اطلاعات دقیقی از زمان رسیدن این گوشی به موجودی این فروشگاه نیست.
    فروشگاه Ebay نیز تعداد کمی از این گوشی را برای عرضه دارد و البته به قیمت بیشتری معادل ۹۰۰ دلار!البته این گوشی را در تایوان می توانید معادل ۷۶۵ دلار در فروشگاه ها خریداری کنید.
    HTC Butterfly S دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p است و دارای دو اسپیکر استریو BoomSound است در جلوی گوشی است.هچنین این گوشی با اندروید ۴٫۲ و Sense 5 و Blinkfeed عرضه می شود.این گوشی همچنین دارای پردازنده اصلی Snapdragon 600 چهار هسته ای با کلاک ۱٫۹ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 320 است و از ۲ گیگابایت حافظه RAM بهره می برد.گوشی همچنین دارای دوربین معروف UltraPixel شرکت HTC است و از درگاه کارت حافظه نیز بهره مند است و دارای باتری بسیار عالی ۳۲۰۰ میلی آمپری بوده که بسیار کار آکد و مفید است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.