• آپدیت جدید بازی Asphalt 8 به زودی منتشر خواهد شد

    Asphalt-8-Header-648x374

    آپدیت جدید بازی فوق به زودی برای سیستم عامل اندروید منتشر خواهد شد , همان طور که میدانید A8 یکی از بهترین بازی های حال حاضر برای اسمارتفون ها میباشد و به زودی به روزرسانی جدید را دریافت خواهد کرد.

    در نسخه جدید این بازی شاهد ۵ اتومبیل جدید از جمله: Nissan GT-R و Mercedes-Benz Biome خواهید بود هم چنین در این ورژن آهنگ های جدیدی به بازی اضافه شده است که در هنگام مسابقه آدرنالین خون شما را دو چندان خواهد کرد.

    لازم به ذکر است که در آپدیت جدید فصل نهم نیز به بازی اضافه شده که شامل ۷۴ رویداد میباشد و شما را تا ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

    این به روزرسانی هم اکنون برای سیستم عامل IOS در دسترس میباشد.

    ویدئو منتشر شده از این آپدیت:

    (۹)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. احتمالا امسال نباید منتظر نسخه جدیدی از آسفالت باشیم
    بالا رفتن کیفیت بازی ها باعت شده دیگه عناوین سالیانه از شرکت گیم لافت نبینیم...

    (۲)(۰)
    • والا اطلاع رسانی در زمینه بازی های بزرگ موبایل خیلی ضعیف هست و توی نمایشگاه ها هم بیشتر روی شرکت های مستقل و بازی های کم هزینه و کژوال تاکید میشه، از این جهت اخبار پیرامون بازی های بزرگ موبایل خیلی کم رنگه. اگه بر اساس سال های گذشته روند سری آسفالت پیش بره تابستان ۲۰۱۵ دور از انتظار برای نسخه نهم نیست. البته بستگی به خود گیملافت داره باز هم.

      (۱)(۰)
  2. با سلام
    می خواستم پیشنهاد بدم بازی ایرانی سوپر شوت رو هم معرفی و نقد کنید ..واقعا این بازی فوق العاده است
    برای دانلود کاربران هم بذارید خیلی خوب میشه ..منم به صورت اتفاقی دیدم و دانلود کردم و گرنه تو سایت های دانلود تا حالا ندیده بودمش ..اینم وب سایت بازی
    http://supershoot.ir/
    با تشکر

    (۰)(۰)