• نرم افزار TeamViewer هم اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس است

    teamviewer

    همان طور که میدانید سیستم عامل اندروید سیستمی کاربر پسند و معمولا بصری بوده است و در از زمان انتشار آن بیشتر افراد طرز کار با آن را یاد گرفته اند ولی باید بدانید که بعضی از افراد به دلیل جایگاه های مختلف نیاز به اسمارتفون های هوشمند دارند که البته به جز تماس های تلفنی و مرور وب کار خاصی با دستگاه خود انجام نخواهند داد.

    حال اگر برای اسمارتفون این دسته از مردم مشکلی پیش بیاید از انجام کارهای مشخص برای رفع عیب گوشی خود عاجز خواهند بود در اینجاست که نرم افزاری به نام TeamViewer QuickSupport وارد میدان خواهد شد تا کنترل گوشی بدست کسی سپرده شود که بتواند مشکل گوشی را برطرف نماید.

    این نرم افزار به صورت یک کنترل از راه دور عمل خواهد کرد به گونه ایی که اگر شما این نرم افزار را بر روی اسمارتفون خود نصب کنید و اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید با ارسال ID و پسورد خود برای شخصی که اطلاعات کاملی از سیستم عامل اندروید دارد آن شخص میتواند کنترل گوشی شما را بدست گرفته و مشکل آن را حل کند (البته آن شخص نیز باید این نرم افزار را بر روی کامپیوتر خود داشته باشد)

    لازم به ذکر است که این نرم افزار قبلا برای برند هایی نظیر سامسونگ ” لنوو و ایسوس به کار گرفته شده است ولی اخرین نسخه منتشر شده سازگاری کامل با برند هایی نظیر HTC ” LG و Huawei و… خواهد داشت.

    اسکرین شات هایی از این نرم افزار:

    ویدئویی از این نرم افزار:

    (۳)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.