• Iphone 6 دارای مدل ۱۲۸ گیگی خواهد بود

    the-iphone-6-is-going-to-have-a-bigger-higher-resolution-scratch-proof-screen-and-its-going-to-be-lighter

    زمانی که شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ و زمانی که اولین آیفون را راه اندازی کرد اعلام نمود که به هیچ عنوان حافظه این سری از دستگاه ها قابل ارتقا نخواهد بود , در آنجا بود که مشتریان در خواست اسمارتفون با فضای ذخیره سازی بالا را اعلام نمودند.

    تا به جایی که در سال ۲۰۱۱ آیفون ۴S دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگی شد و حال Iphone 6 ممکن است دارای حافظه داخلی و بی نظیر ۱۲۸ گیگی باشد!

    Apple-iPhone-6-may-finally-bring-128GB-model

    همان طور که میدانید شایعات زیادی در مورد مدل ۵٫۵ اینچی پرچمدار جدید شرکت اپل منتشر شده شایعاتی که نشان میدهد این مدل از نسخه ۴٫۷ اینچی دارای سخت افزار قدرتمند تری خواهد بود حال سوال اینجاست که آیا حافظه ۱۲۸ گیگی نیز فقط برای مدل ۵٫۵ اینچی خواهد بود و یا…

    حال موضوع مهم قیمت این گوشی با چنین حافظه ای میباشد باید بدانید که قیمت اسمارتفون های شرکت اپل همیشه یک مشکل محسوب میشده و حال با افزایش حافظه داخلی ممکن است برای خرید یک Iphone 6 با حافظه ۱۲۸ گیگ نیاز به ۸۴۹ دلار داشته باشید (۲٫۶۳۲٫۰۰۰) که با وجود گارانتی نیز ۱۰۰ دلار به مبلغ فوق اضافه خواهد شد. (۲٫۹۴۲٫۰۰۰) که البته این قیمت نیز با توجه به بازار ارز (در کشور خودمان) متغیر خواهد بود.

    iphone-6-128-gb

    128gb-iphone-6

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.