• بنچمارکGFX اسمارتفون Xiaomi Mi3،که از تگرا۴ بهرهمند است منتشر شد

    Xiaomi-Mi3-Back

    Xiaomi-Mi3-Back
    Xiaomi Mi3 توسط شرکت چینی Xiaomi ساخته می شود و چیزی به زمان لانچ آن باقی نمانده.در حال حاضر بنچمارک GFX این گوشی منتشر شده و با توجه به امتیازاتی که کسب کرده،نشان می دهد که آن قدر قدرتمند است تا جلوی اسمارتفون هایی نظیر Samsung Galaxy S4 و HTC One دوام بیاورد.این دیوایس از چیست تگرا ۴ استفاده می کند.

    بنچمارک GFX مشخص می کند که این گوشی از ۱٫۸GHz Tegra 4 processor ،Android 4.2.2 و صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچدی استفاده می کند.این بنچمارک مربوط به اندازه گیری پرفرمنس گرافیک (graphic)یک اسمارتفون می باشد.همانطور که می بینید،این دیوایس توانسته امتیاز بهتری نسبت به نسخه Google Edition اچ تی سی وان (و همچنین نسخه ی اصلی)کسب کند.همچنین نسبت به نسخه Google Edition و اصلی اس۴ نیز امتیاز بهتری را کسب کرده است.احتمالا این گوشی فقط در چین و سایر نقاط اطراف آن به فروش خواهد رسید.نظر شما در مورد عملکرد تگرا ۴ چیست؟
    Xiaomi-Mi3(2)
    Xiaomi-Mi3(3)
    Xiaomi-Mi3

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.