• بازی Angel In The Sky از موتور Unreal Engine 4 استفاده خواهد کرد

    Please-Use-4-600x337

    اواخر ماه گذشته استودیو AimToG خبر از ساخت بازی منحصربفرد داد که با موتور قدرتمند و نام آشنای صنعت بازی یعنی Unreal Engine 4 ساخته خواهد شد و دارای نام فرشتگان در آسمان خواهد بود.

    این بازی در ژانر علمی و تخیلی ساخته شده و در دستگاه های شرکت Apple که دارای پردازنده A7 میباشند اجرا خواهد شد ولی برای دیدن گرافیک و لذت بردن از محیط بصری بازی نیاز به Iphone 6 خواهید داشت!

    ais-iphone-5

    گیم پلی بازی بسیار ساده خواهد بود به طوری که شما در نقش خلبان یک جنگنده ظاهر شده و باید با موج عظیم دشمنان مقابله کنید در دو طرف شما همان طور که در تصویر مشاهده میکنید ۲ سلاح متفاوت قرار گرفته است که یکی از آنها سریعتر بوده و صدمات کمتری میرساند و دیگری کند تر بوده ولی خسارات وارده را دو چندان خواهد کرد.

    لازم به ذکر است که با پیشرفت در بازی میتوانید سلاح های خود را آپدیت کنید.

    ais-iphone-3

    هم اکنون نسخه ۱٫۰٫۱ این بازی در دسترس است و از Ipad های شرکت اپل پشتیبانی میکند.

    لازم به ذکر است که در حال حاضر AimToG در حال ساخت نسخه های جدید میباشد به طوری که دارای سلاح های جدید ” نقشه های جدید ” و پاداش های جذاب خواهد بود.

    در حال حاضر قیمت این بازی حدود ۳ دلار میباشد.

    (۰)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.