• مشخصات Samsung Galaxy Mega 2 لیک شد

    Samsung-Galaxy-Mega-6.3-Lock-Screen-1280x853

    بیشتر از یک سال از معرفی Galaxy Mega 5.8 و ۶٫۳ می گذرد، اما هنوز شاهد معرفی شدن جایگزینی برای این فبلت نبوده ایم . تا کنون اخبار و شایعه های زیادی درمورد Mega 2 به بیرون درز شده و همچنین درمورد مشخصات آن نیز گمانه زنه هایی وجود دارد. اکنون نیز بر اساس یک تصویر لیک شده, اطلاعاتی به دست آمده که بر اساس آن انتظار می رود Mega 2 دارای مشخصات زیر باشد:

    ۱: صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل

    ۲: حافظه رم ۱٫۵ گیگ و حافظه داخلی ۱۶ گیگ

    ۳: دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۲٫۱ مگاپیکسلی

    ۴: سیستم عامل اندروید ورژن ۴٫۴

    ۵: پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتز چهار هسته ای

    ۶: باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری + پشتیبانی از رادیو

    gsmarena_001

    این اطلاعات منتشر شده در خبر های قبلی نیز مشاهده شده بود , اما در لیست لیک شده TENAA شاهد ۲GB رم بودیم که در این جا ۱٫۵GB بیان شده است. همچنین ممکن است با توجه به این مشخصات مختلف ، شاهد دو نسخه متفاوت نیز باشیــم . لازم به ذکر است مشخصاتی که از سوی GFXBenchmark به بیرون درز شده بود نیز بیان می کرد این اسمارتفون دارای رم ۱٫۸GB و دوربین ۱۲MP همچنین دوربین جلو ۴٫۷MP می باشد . به هر حال اینکه کدام یک از این شایعه ها و مشخصات به بیرون درز شده درست هستند, جای بحث خود را دارد و می بایست برای آگاه شدن تا زمان معرفی رسمی Mega2 توسط سامسونگ صبر کنیم.

    (۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.