• اطلاعاتی از Motorola Shamu یا Nexus 6 منتشر شد

    google_nexus_7_rear

    این که چگونه شرکت Google به کمپانی موتورولا اعتماد کرده و ساخت جانشین Nexus 5 را به شرکت فوق اعطا نموده همانند یک راز باقی مانده است اسمارتفونی که چند روز پیش در تستی در شهر منهتن ظاهر شد و هم اکنون مشخصات مهم آن در پایگاه داده GFX Bench قرار گرفته است.

    مشخصات بدست آمده بیشتر کاربران را شوکه کرده است زیرا به طرز عجیبی ساخته شرکت موتورولا قدرتمند خواهد بود این دستگاه از صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده میکند و هم چنین اطالاعات بدست آمده نشان میدهد که Shamu از چیپ Snapdragon 805 و پردازنده گرافیکی Adreno 420 بهره خواهد برد!

    جالب اینجاست که پردازنده Nexus 6 دارای فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز میباشد که با توجه به مشخصات اولیه میتواند بالاتر هم برود!

    علاوه بر اطلاعات فوق این اسمارتفون از ۳ گیگ حافظه رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی بهره میبرد و از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی که قادر به ضبط فیلم با کیفیت ۴K میباشد استفاده میکند و دوربین ۲ مگاپیکسلی جلو این مجموعه را کامل خواهد کرد.

    لازم به ذکر است که گوشی ذکر شده از سیستم عامل Android L به صورت پیشفرض استفاده میکند.

    بسیاری از سایت های معتبر اطلاعات Shamu را نفس گیر ذکر کرده اند و خاطر نشان کردند که احتمال این که این دستگاه همان Nexus 6 باشد بسیار زیاد خواهد بود.

    به هر حال شرکت HTC نیز در حال ساخت Nexus 8 میباشد و شرکت گوگل قصد دارد در مراسم جداگانه و در ماه سپتامبر جانشین Nexus 5 و Nexus 7 را معرفی کند.

    Motorola-Shamu-aka-Nexus-6-specs-and-benchmarks

    Motorola-Shamu-aka-Nexus-6-specs-and-benchmarks (1)

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.