• Nvidia در حال ساخت چیپ هایی متفاوت برای سیستم عامل اندروید

    Nvidia-Corrosion-Logo-HD-Wallpaper

    همان طور که میدانید در ابتدای سال جاری شرکت انویدیا نسل جدید از چیپ های خود که دارای نام Denver هستند را معرفی کرد چیپی که توانست در پنجمارک AnTuTu امتیاز ۴۴۰۰۰ را کسب کند , بله دوستان این چیپ در حال حاضر به نام Tegra K1 شناخته میشود که ظاهرا میتواند عملکرد مشابه سخت افزار رایانه های شخصی را ارائه دهد.

    Denver از ۱ چیپ ۲ ورژن متفاوت را ارائه میدهد که دارای تکنولوژی جدید و منحصر بفرد Dynamic Code Optimization میباشد این تکنولوژی تمامی فعالیت های تبلت یا اسمارتفون شما را بهینه سازی میکند و در کل عملکردی باور نکردنی را در اختیار شما قرار میدهد مورد فوق ۱۲۸ مگابایت از حافظه اصلی را در بر خواهد گرفت و وظیفه اجرای برنامه ها را بر عهده خواهد داشت.

    لازم به ذکر است که این برنامه در حال حاضر فقط برای پلتفرم ARM نوشته شده است.

    به گفته سازندگان , چیپ های Denver قادرند با پردازنده های رایانه های شخصی رقابت کنند و این در حالی است که از مصرف انرژی کمتری برخوردارند و در کل برای کسانی که نیاز به اجرای بازی های گرافیکی و برنامه های سنگین بر روی اسمارتفون و یا تبلت اندرویدی خود دارند ساخته خواهد شد.

    دنور ۲ ورژن متفاوت از چیپ Tegra K1 را ارائه خواهد داد که در تصویر زیر مشخصات آنها را مشاهده میکنید:

    den-a

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.