• مشخصات Moto X+1 در پایگاه داده Geekbench

    download

    همان طور که میدانید چندی وقتی هستش که اسمارتفونی با شماره مدل XT1097 مشاهده شده است که به احتمال فراوان پرچمدار جدید شرکت موتورولا یعنی Moto X+1 میباشد و در حال حاضر مشخصاتی از این دستگاه وارد پایگاه داده Geekbench شده است که نشان دهنده قدرت این گوشی میباشد.

    gsmarena_001 (2)

    در گزارشات بدست آمده اعلام شده است که X+1 از چیپ Snapdragon 801 استفاده خواهد کرد که متشکل از یک پردازنده ۲٫۵ گیگاهرتز چهار هسته ای بوده و از پردازنده گرافیکی Adreno 330 بهره میبرد.

    هم چنین شایعات مختلفی نیز ادعا دارند که این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۱ یا ۵٫۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED دو گانه بهره میبرد و دارای یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری میباشد.

    همان طور که میدانید اسمارتفون دیگری از کمپانی ذکر شده در حال ساخت است که از آن به عنوان جانشین Moto G یاد میکنند این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل بوده و از چیپ Snapdragon 400 استفاده میکند و از شماره مدل XT1063 بهره میبرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.