• لانچر جدید شرکت گوگل هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است

    google-rankings

    در حال حاضر کمپانی گوگل لانچری جدید را منتشر کرده که به نام Google Now Launcher شناخته میشود و میتواند یکی از بهترین و پرسرعت ترین لانچر های اسمارتفون ها باشد لازم به ذکر است که این لانچر دارای هیچ گونه آپدیتی نمیباشد و تمامی امکانات در نسخه اولیه آن موجود است.

    از ویزگی های جالب این لانچر دسترسی سریع و بدون اتلاف وقت به صفحه اصلی گوگل میباشد به طوری که شما با حرکت به سمت چپ وارد این صفحه خواهید شد از دیگر ویژگی های این لانچر نیز میتوان به دستورات صوتی موجود اشاره کرد به صورتی که با فعال کردن گزینه Ok Google میتوانید بدون نوشتن دستورات خود را به زبان آورید!

    لازم به ذکر است که شما میتوانید همانند دیگر لانچر های موجود محیط لانچر خود را شخصی سازی کنید هم چنین این برنامه دارای جعبع اختصاصی کمپانی گوگل نیز میباشد.

    Google Now Launcher هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی و با حجم ۱۲ مگابایت و برای سیستم عامل اندروید ورژن ۴٫۱ و بالاتر در دسترس میباشد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.