• Galaxy Note 4 در تاریخ ۳ سپتامبر معرفی خواهد شد

    note-4-curvedglass

    با توجه به بیشتر گزارشات منتشر شده و هم چنین معرفی شدن فبلت های قبلی سری Note در ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA انتظار میرود که Note 4 در سومین روز از سپتامبر معرفی شود که درست ۲ روز زودتر از برگزاری نمایشگاه IFA میباشد (نمایشگاه IFA از تاریخ ۵ الی ۱۰ سپتامبر برگزار خواهد شد)

    ولی هنوز تعدادی از خبرگزاری های کشور کره اعلام کرده اند که شرکت سامسونگ تاریخ دقیقی برای معرفی فبلت قدرتمند خود مشخص نکرده است.

    همان طور که میدانید کمپانی سامسونگ به دلیل وجود رقیب قدرتمند فبلت خود یعنی Iphone 6 تاریخ معرفی آن را مشخص نکرده است.

    جالب است بدانید که Note 3 در تاریخ ۴ سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود و در تاریخ ۲۵ سپتامبر به صورت رسمی منتشر شد , این در حالی است که رقیب این فبلت یعنی Iphone 5S در تاریخ ۱۰ سپتامبر معرفی شد و در تاریخ ۲۰ سپتامبر به بازار های جهانی عرضه گردید.

    انتظار میرود که Galaxy Note 4 با مشخصات زیر وارد عرصه رقابت شود:

    ۱: صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD

    2: استفاده از دو چیپ Snapdragon 805 و Exynos 5433 در دو نسخه متفاوت

    ۳: حافظه رم ۳ گیگ و استفاده از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی

    لازم به ذکر است که شایعاتی مبنی بر بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش انعطاف پذیر برای این فبلت منتشر شده که هنوز صحت این اخبار تایید نشده است.

    در هر حال باید حدودا ۵ هفته دیگر صبر کرد تا Galaxy Note 4 به صورت رسمی معرفی شود فبلتی که باید با رقیبی قدرتمند از کمپانی Apple رقابت کند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.