• بازی Light in the Dark به زودی برای سیستم عامل اندروید منتشر خواهد شد + تریلر

    Light-in-the-Dark-Android-game

    استودیو Dreamgate به تازگی تریلری از عنوان جدید خود به نام Light in the Dark منتشر کرد بازی بسیار زیبا که اشاره ایی مستقیم به عنوان ایندیانا جونز داشته و گرافیکی همانند بازی موفق Cut The Rope را ارائه میدهد.

    بازی ذکر شده میتواند یکی از برترین بازهای پازل برای پلتفرم موبایل شود گیم پلی نوآورانه این عنوان بدون شک کاربران را با چالش بزرگی مواجه خواهد ساخت , گیم پلی بازی Light in the Dark بر اساس ترکیب رنگها بنه شده است.

    داستان بازی به صورت ساده روایت شده و شما باید فرزندان گمشده موجوداتی عجیب را از مقبره های ویران شده پیدا کنید هر کدام از این بچه ها دارای رنگ خاص خود هستند و شما باید این رنگها را در کوتاه ترین زمان و بدون متوجه شدن دشمنان با یکدیگر ترکیب کرده تا بتوانید تمامی نوزدان گمشده را پیدا کنید.

    Light-in-the-Dark-Android-game-1

    همان طور که میدانید استودیو Dreamgate با ساخت عنواینی چون: Bioshock ” X-Com ” و Fallout برای بسیاری از بازیبازان شناخته شده است و امیدوار است که بتواند موفقیت های خود در صنعت بازی را این بار در پلتفرم موبایل تکرار کند.

    بازی Light in the Dark به زودی و با قیمت ۲ دلار روانه فروشگاه گوگل پلی خواهد شد.

    برای دیدن تریلر این بازی به اینجا بروید.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.