• بازی Dungeon Defenders Eternity برای سیستم عامل اندروید منتشر شد + تریلر

    Dungeon-Defenders-Eternity-Android-Game

    بازی ذکر شده یکی از بزرگترین عنوان هایی است که به برای سیستم عامل اندروید و کنسول Steam منتشر شده است.

    هم اکنون نسخه Tegra این بازی در گوگل پلی موجود است و کسانی که دارای اسمارتفون هایی با پردازنده گرافیکی Tegra میتوانند این بازی را دریافت نمایند هم چنین این بازی از تبلت جدید Nvidia Shield به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد.

    به گفته مدیر عامل شرکت Trendy Entertainment آقای دارل رودریگز (سازنده این بازی): بازی فوق امکانات و تجهیزات فراوانی را در اختیار بازیباز قرار میدهد که بتواند در مقابل سیل عظیم دشمنان ایستادگی کند هم چنین ایشون اذعان داشتند که سیستم طراحی شده برای این عنوان کاملا جدید و منحصر بفرد بوده و میتواند آیتم ها سلامتی ” زره های مختلف ” طلسم های جادویی ” و هم چنین توانایی های مختلف را در دسترس کاربر قرار دهد , نکته جالب اینجاست که با پیشرفت در بازی سالنی مخصوص برای شما در دسترس خواهد بود که در آن میتوانید از حیوانات کمکی و آیتم هایی خاص برای مواجهه با دشمنان استفاده کنید.

    بازی Dungeon Defender Eternity هم اکنون با قیمت ۱۰ دلار در فروش گوگل پلی در دسترس است (نسخه مخصوص پردازنده های Tegra) و به زودی نسخه مشترک برای تمامی پردازنده منتشر خواهد شد.

    اسکرین شات هایی از بازی:

    برای دیدن تریلر به اینجا بروید

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.