• مشخصات سخت افزاری HTC One mini بوسیله بنچمارک GFX تایید شدند

    htc-one-mini

    htc-one-mini
    در حالی که یک ماه دیگر تا عرضه این گوشی به بازارها نمانده است مشخصات این گوشی بوسیله بنچمارک GFX تایید و فاش شدند.پردازنده استفاده شده در گوشی Qualcomm Snapdragon 400 و از نوع دو هسته ای و با کلاک ۱٫۴GHz به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 305 است.
    این گوشی همچنین از صفحه نمایشی ۴٫۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰×۷۲۰ با تراکم پیکسلی ۳۴۲ppi بهره می بر.بنچمارک صورت گرفته خبر از نسخه ۴٫۲٫۲ اندروید به صورت پیشفرض بر روی گوشی را می دهد.
    همچنین منابع خبری دیگر تایید کرده بودند که گوشی از ۲ گیکابایت حافظه RAM و حافظه داخلی گیگابایتی و شکاف کارت حافظه برخوردار است.در پشت گوشی نیز دوربین معروف UltraPixel شرکت HTC و نماد BeatsAudio قرار دارند.بلندگوهای استریو جلویی با تکنولوژی BoomSound همانند برادر بزرگتر این گوشی در طراحی این گوشی وجود دارند.گوشی از باتری ۱۷۰۰ میلی آمپری بهره می برد که با توجه به Mini بود گوشی خیلی خوب است و عملکرد خوبی خواهد داشت.
    شایعه شده است که HTC One mini در تاریخ ۳ آگوست در آلمان برای اپراتور O2 به بازار بیاید و در امریکا برای اپراتور های AT&T و T-Mobile منتشر شود اما هنوز تارخ دقیقی از آن معلوم نیست.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.