• آپدیت بزرگ Dead Trigger 2 منتشر شد

    deadtrigger2

    Dead Trigger 2 که بدون شک یکی از بهترین بازی های پلتفرم موبایل به شمار میرود به تازگی آپدیتی به معنای واقعی کلمه بزرگ را دریافت کرده است به روزرسانی که طرفداران این عنوان را بسیار شگفت زده خواهد کرد.

    شاید یکی از بهترین قابلیت های اضافه شده قابلیت مسابقات باشد به گونه ای که شما و دیگر بازیکنان در سراسر جهان وارد مسابقات میشوید و باید در برابر سیل عظیم زامبی ها مقاومت کنید و همان طور که میتوانید حدس بزنید کسی در این میان برنده خواهد بود که بتواند مقاومت بیشتری از خود نشان دهد لازم به ذکر است که در قابلیت مسابقات شما فقط با زامبی ها معمولی سروکار نخواهید داشت و باید با حریفان خطرناکی دست و پنجه نرم کنید.

    علاوه بر قابلیت مسابقات قسمت های مختلفی به داستان بازی اضافه شده است که بازیباز را به قلب اروپا خواهد کشاند لازم به ذکر است که در آپدیت جدید ۹ منطقه و ۳۰ محیط کاملا منحصر بفرد به بازی اضافه شده است.

    خبر خوش دیگر برای دوستداران Dead Trigger 2 این است که ۳۳ سلاح جدید دیگر به بازی اضافه شده است که میتوانید با این سلاح های جدید از زامبی های دوست داشتنی به خوبی پذیرایی کنید.

    هم اکنون این آپدیت برای هر دو سیستم عامل IOS و Android در دسترس میباشد.

    تصاویری از آپدیت جدید:

    (4)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.